Monday, May 24, 2010

terima kasih cekgu !


curi-curi masa blogging skejap muahaha. yes, last time kekonon nak cerita pasal hari cekgu la kan. pi sana pi sini langsung x sempat. balik kg bagai huh lagi la kan...

actually saya sebenarnya nak berterima kasih la pada cekgu-cekgu yang telah banyak menyumbang kepada apa yg saya ada hari ni. jasamu dikenang gitu !

saya x tahu la orang lain kan... tp saya mempunyai hubungan yang rapat dengan insan yang bernama cekgu ni dari skolah rendah lagi. ala-ala kesayangan la kan hehe (erkkk...). tp bukan pembodek ok. ehem ehem ;-p. langsung, hubungan itu berterusan sampai sekarang. saya masih baik dengan cikgu-cikgu saya walaupun dah bertahun angkat kaki dari sekolah. saya masih contact mereka. masih berjumpa mereka. pada sumer cekgu-cekgu saya... terutamanya yang pernah menyumbang tenaga di


sekolah kebangsaan matang

sekolah menengah kebangsaan taman tasik


pusat matrikulasi universiti islam antarabangsa malaysia


universiti islam antarabangsa malaysia


terima kasih atas didikan... dorongan... dan ilmu yang dicurahkan pada saya selama ini.

tidak lupa juga pada semua cekgu-cekgu lain, kengkawan yang konon-konon brutal tapi akhirnya menjadi cekgu hehe...

"SELAMAT HARI GURU"

nota**
saya juga pernah terjebak untuk menjadi guru tapi apakan daya. pilihan harus dibuat :-) bak kata bos saya masa saya suarakan yg saya pernah mendapat offer kpli sebelum menjadi kuli di JPA ni, bos kata "awak ni kalau jadi cikgu, bukan pengetua marah awak... awak yang marah pengetua !!!" sungguh kejam statement itu ye bos :-)

No comments: