Tuesday, May 11, 2010

Kasih Ibu


Rasanya belum terlewat nak post entry mengenai hari ibu. seperti semua sedia maklum hari ahad lepas kita semua telah menyambut hari ibu. begitu juga saya tidak terlepas mengucapkan salam hari ibu kepada bonda tersayang. Alhamdulillah dan terima kasih Tuhan kerana memberi saya ibu sebaik MAK.

mak adalah seorang insan yang sarat dengan kasih sayang. bukan kami anak2nya sahaja tetapi 'rebutan' dengan pakcik makcik sepupu sepapat yang lain. mak, makyah, maklang, maklong, kak lang, kak yah sumer gelaran bagai la kan. yang pasti semua pun sayangkan mak. nak2 lagi anak baru mak yang berdua tu la kan afiq & anas. kemain lagi :-p

saya tidak mahu berjiwang karat di hari berbahagia ni kan. asik sedey2 je. so kali ni saya nak hepi2 je cerita pasal mak.

mak sangat best
mak sayang kami
mak sgt care pasal kami
mak sgt memahami kami
mak selalu masak menu yg direquest kami
mak garang kdg2 hehe
mak suke merajuk ;-p
mak nampak mude
tp mak mmg best

janji kami mak...

kami akan pastikan mak hepi selalu dan bahagia dengan kami semua

SAYANG MAK

sekian,
umi, nyah, kak aan, ain, abah & nuar
adik, abg
afiq, anas, eman, acik & kakak
anak2 sedare mak
kakak adik abg mak
sedare mare mak hehe
dan juge org kampong kite hihi

WE LOVE U MAK MUAAAHH

p/s : kita celebrate skali dengan hari bapa ok. :-)

TIDAK LUPA JUGA PADA IBU MERTUAKU MAKCIK2 KAKAK DAN SEDARA MARE SERTA KENGKAWAN SUMER YANG DAH JADI IBU, SELAMAT MENYAMBUT HARI IBU ! :-)

disertakan video ni utk tatapan sumer... saya terharu. sungguh ! ibu... ibu... engkaulah ratu hatiku :-)





No comments: