Tuesday, May 25, 2010

Kinabalu Pines Resort, Kundasang

huh... seksa beno saya nak upload gambo ni. bila nak riak mmg jadi macam ni haha. bukan riak ape, best gile yoeppppp yooonng oiii tempat ni !!! ni hah kalo nak diikutkan hati banyak sangat gambo post kat sini. tp saya select random je la kan. kang ober le pulak. KBR, saya sedang mempromosi resort anda dengan percuma ok :-). layaaaaaan...

teruja !

cantik gila !

suasana subuh di kundasang... tenang

bersih ok !

white roses

pines

jom pi rabbit house jap :-)

posing sakan kat sini k. nak framekan beso2 :-p

huh... manala cintaku x tertinggal di kundasang kan...

jatuh hati ye ~_^

jenuh panjat bukit nak pg bilik. excercise !!!

sana sini tangga. sakit lutut pon hilang sbb sgt mengujakan :-)

nak pegi lagi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

overall sangat berpuas ati dengan resort ni. sungguh tak mengecewakan. harga sangat berpatutan ! saya suggest pada sesape yang nak pergi ke kundasang silalah menginap di sini. makan pun sedap. karaoke sakan pun boleh sbb xde additional charge hokeh. ape lagi tunggu :-)

1 comment:

ejat said...

bagi pihak rakyat sabah, aku ucapkan terima kasih kerama mem promote kan sabah dan kundasang...dtang la lagi..belum datang lagi the tip of borneo....