Monday, August 27, 2012

birthday yippieeeeeee

hoi hoi ya hoiiii banyaknye ceritera malaya telah berlaku tapi ya ampun malas nak menghapdet blog dek kerana kebizian melampau ahhhhhhhhhhhh stress sekejap ! tambah-tambah bulan puasa orang sibuk kejar ibadat tapi dekat ofis kerja mcm gila. nak balik rumah pun lari-lari. sampai umah penat rasa nak pensan. tempuh jam depan alamanda adalah paling sengal. rushing masak. kejor maghrib kejor tarawih. bangun 4.30 pagi prepare sahur solat kemas umah datang opis dengan mata panda. best sangat. :-)

ok starting yang tak ada kena mengena dengan tajuk hehe

alkisahnya gatal-gatal nak cerita pasal birthday tahun dapat hadiah best :-p

tahun ni celebrate 3x. mekasih asben, famili dan kawan-kawan tersayang kerna mengingati diriku ini :-)
dimulai pada 14 Julai 2012 celebrate di kampung since semua ada balik kenduri sambut puasa dan tahlil, so kami-kami yang lahir pada Julai iaitu mak (8), adilla (13), ai(18), acik (19) & apin (31) telah diraikan dengan cupcakes yang sangat moistnyeeee sampei berebut. as usual keknya orang lain sibuk tiup. ah yiddddddddddd. ! untuk mummy tersayang kami adik beradik hadiahkan henbeg :-)

wajah-wajah bday boys & girls

hadiah mummy cik yah :-)
 then masa hari lahir sendiri diraikan lagi dengan surprise kek stoberi di pagi hari oleh  somi. terkejar-kejar nak pegi opis tup2 ada orang keluar dengan cake bersama candle berasap2 mohon ditiup. oh terharu ! mekasih kek sedap dan hadiah henbeg yang best itu :-). kemudiannya kawan-kawan meraikan dengan pavlovaaaaaaaaaaa yang amat sedap yang dibaking oleh ustazah ina hehe. mekasih korang blanje ai pavlova, pizzaa dan nasi portugis. :-)

untuk diriku :-)

best best best celebrate ngan mereka yang gila ini haha.

10 Ogos 2012 jatuh bulan ramadan ya ramadannnn. siang x boleh makan maka malam kena diusahakan untukmu somi. xde lah seprais cam last year candle light dinner bagai hehe. hanya sepotong brownies secret recipe dan belanja makan di Little White Cafe yang sodap amat tu :-). then 2nd celebration di rumah kak nyah bersama cupcakes yang enak itu khas untuk paksunya ! opsss hadiah birthday... erm status hadiah masih hutang hehe.

iftar & bday dinner for him

we are family. happy bday paksu :-)
dan latest 22 Ogos birthday the one & only nephew yang ketigabelas. omg dah remaja dia uolsssss. udah besar mu bang ! hadiah maksu telah langsaikan masa abang register masuk imtiaz dulu kan kan kan :-)

opah ndak blanje. sekian :-) lain-lain mmg tumpang glemer bday abg

ini semua yang ada gambo-gambo semasa meraikannya. tak lupa jugak pada adik yoi dan zatty yang sambut bday bulan ogos. hepi birthday :-)

Nota : jangan lupa pegi ke tutti fruitti untuk dapatkan 20% diskaun semasa hari kejadian :-)

sodap !

2 comments:

asiah joe said...

terima kasih atas nota kaki..baru tau..taun depan ai praktiskan..hehoo

umi said...

pasni kalau mak ko dtg pon boleh minx ic dia sebab warga emas dapat 15% hari2 hehe