Tuesday, June 7, 2011

adik is also my cinta hati. sama macam iddin & aisyah. saya sayang mereka sama. SAMA ketiga-tiganya. sayang yang tiada tolok bandingnya. saya tidak akan pernah membenarkan sesiapa menyakiti mereka. tidak sekali-kali. kerana mereka adalah cinta hati saya. menyakiti mereka adalah bermakna menyakiti saya juga !
.
.
.
adik juga adalah buah hati pengarang jantung mak
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
maka mak saya juga berperasaan sama macam saya

adik yang sentiasa menyenangkan hati. yang selalu menghiburkan hati. yang menceriakan hari-hari kami kini sejak hadirnya di muka bumi Allah yang luas ini. terima kasih Allah atas anugerah terindahmu mu ini buat keluarga kami. terima kasih pada ayah & ibu adik kerana sudi berkongsi kasih sayang ini. kami sangat bersyukur. we love u adik. semoga adik menjadi anak yang cemerlang dunia dan akhirat. anak yang soleh. anak yang baik. anak yang mendengar kata. anak yang menyenangkan ibubapanya, keluarga dan masyarakat.

adik, terima kasih kerana memberi peluang kakakmu ini menyayangimu tanpa batasan. bebas menyayangimu seperti milik sendiri. terima kasih.

2 comments:

Anonymous said...

adik mmg cute..besor nti mst encem..cek nat syg adik gak..muahhahaha

Syfqh said...

wahhh ucapan mcm hari raya. boleh tuju lagu? ngahaha