Tuesday, December 14, 2010

saya tidak pinta kamu faham apa yang saya rasa. kamu boleh kata apa sahaja

ensem dan lawo beno yang menolaknye pon
bertahun rasanya menderita dengan apa yang saya alami sekarang. puas berulang alik ke hospital. sudah puas bergondong-gondong menelan ubat-ubatan. bergelen-gelen air penawar. pelbagai rawatan namun masih belum ada keserasian.

susahnya apabila fizikal begitu gagah bagaikan american next top model (muahaha) hakikatnya saya begitu lemah menghadapi semua ini sendirian. nak kata sakit nampak macam sehat. nak kata sehat tapi sebenarnya memang tak larat. kerja tak sampai separuh hari dah balik. masuk ofis sekejap karang dah keluar ke hospital. mc. EL. wah buruknya perangai. macamana lah nak jadi pekerja cemerlang. selalunya akan digagahkan juga kerja kerja dan kerja. 

betapa tidak sehat sekalipun cubah digagahkan juga :-)

duit? sudah berapa banyak ye agaknya investment saya dalam 'bidang' ni. kaya tokei kedai. kaya tokei obat. 

sudah loya muak dan fedap bergelumang dengan @&^#%*@* !!!. tapi apakan daya. saya tiada kudrat untuk melawan semua ini. sakit tidak pernah berkurangan sehingga ke saat ini

macam-macam dengar cerita. ada yang sakit berterusan. ada yang dibuang. &@^^), ada yang tidak diterima lagi oleh ^#&&@#%, ada yang meninggal dunia. takutnya... panjangkah umur saya. bersediakah saya menerima sagala kemungkinan...saya pohon Allah berikan saya kesihatan yang baik... berikan jalan saya menemui penawarnya...

dan saya sebolehnya tidak mahu menyusahkan sesiapa jua... biar semua ini saya tanggung sendiri :-)

2 comments:

AiMaN HaDi said...

ALLAH sentiasa bersama2 hamba-NYA.. semoga k umi cpt sembuh dari segala penyakit... bertabak k umi! =)

umi said...

TQ aiman :-)