Tuesday, August 19, 2008

One Sweet Day

Daisypath Wedding PicDaisypath Wedding Ticker

11 comments:

ayong afzan said...

hang ni yang tak sabaq sebenarnya nak makan nasi minyak sendiri. hahaha... "menghitung hari, detik demi detik...masa ku nanti apakah ada..." hahahaha

umi said...

hoaaaaaaaaaaaaaa huhu

Anonymous said...

wei...hang ni pe cite la....sejak dah jd orghang gomen nih dok sedey, kecik ati, sakit ati...xpe...nnt aku courier char kuey teow deris kat hang...muahahaha

umi said...

hehehe. biasa la. hati mudah terguris. wanita melayu terakhir la katakan. haha. wei kirim 5 bungkus tau !!! hehe

Anonymous said...

tu dia....dalam dok sedih tu..sabor...bulan posa nih memang banyak dugaan...

umi said...

hehe. aku terliur dah ni wei !!!

Anonymous said...

haa...ni mesti dah salah guna pc kt pejabat...muahahaha...tp xpe la...anyway bulan posa ni aku dapat balik awal...430 dh bley chow...ble le gi cuci mata kat pasar ramadan yang bersepah kat area tepen nih...jgn jeles ar..

umi said...

hampeh !!! aku keje xhengat ko bsfoye2 kat pasar ramadan ye. smlm smp umah dah nak azan maghrib. gila syahdu huhu

Anonymous said...

ok la tu...blum sampai tahap kena bebuka dalam kete...penah dengar karipap selipar x?kat sini ada jual...karipap yang saiz dia sama dengan selipar jepun...inti dia telur dengan bawang...(macam telur dadar)...pehhh...siap kuah lagi...seringgit sebiji...jeles x?muahahaha...isy2 jahat sguh aku nie...

umi said...

uish jkat mana tu. meh aku nak beli sabtu ni !!! hehe

Anonymous said...

aikkk??cuti ke pe?menatang alah tu ada jual kat kat pasar ramadan taman kota jaya kot...last year ada..tapi macam biasa la petang2 kat cni ujan jer..oooo dah pandai apply cuti skg nie...