Wednesday, August 6, 2008

Mini Reunion@PD










ni antara gambar2 yang aku sempat snap la kan. tu pun pagi ahad baru camera aku berfungsi. xde battery. so gambar best2 kayak sakan, bbq n dinner malam tu sumer kat camera riza, arip, adan and amer mok. nanti yang tu diorang upload sendiri ek. ghajin2 sikit ! overall aku mmg enjoyed sgt dgn mini picnic ni. walopun ada yg bertanya "ai brapa kerat je yang datang?" aku tetap xkesah. terpulang la. kami xde pun target berpuluh2 orang pg. sebab dari awal dah tau masing2 pakat ada komitmen sendiri. jadi mana yang ada je kami proceed. bukan jadi masalah pun sesapa yang saja nak boikot xnak pegi. xjadi kudis pun. pada aku senang, kalo nak join jom. kalo xnak sudah. aku xpaksa. tp stop la kutuk2 blakang and kondem apa orang lain buat. niat hanya satu, nak jumpa kawan2 n nak merapatkan ukhuwwah sesama kita. pada yang datang terima kasih banyak, pada yang xdapat datang tp sentiasa support next time kita buat lagi korang boley join n pada yang xberminat nak datang komen sana sini berdegar2 korang pulak arrange reunion ! senang sket ye. kami datang bawak diri je. ok kan? :-)

thanks pada bebudak 15 kerat plus 1 ejen tambahan sbb memeriahkan suasana dan bersungguh bagi komitmen. Pada khalil, thanks a lot kerana telah bertindak dengan jayanya sbg ketua kampung sementara program picnic kita ni. pada kawan2 yang telah mengeluarkan tenaga dan wang ringgit, jasa korang sangat lah dihargai. suka betul aku, zaman skang pg picnic xyah paksa2 bayar. sumer berebut2 blanja. hehe. nanti korang blanja lagi ye. arip, nak laksa!!!!!!!

Participantas:
khalil, adi, umi, siti, amer, adan, nurul, arip, shikin, aye, riza, ali, hasrul, sepol, bk n farez

No comments: