Tuesday, July 22, 2008

It's My Day !



My Day


18 Julai 1983 - 18 Julai 2008


8 Julai genap umur saya 25 tahun. Happy birthday umi ! tidak apa yang lebih penting sebenarnya selain daripada ucapan terima kasih pada bonda yang melahirkan, pada ayahanda yang membesarkan… Allahamdulillah syukur pada Allah kerana masih memberi ruang dan peluang pada saya untuk meneruskan kehidupan dan menumpang di atas muka bumi luas miliknya ini ! pejam celik pejam celik sekejap sangat masa berlalu. Masih ingat lagi karenah saya semasa kecil… bersekolah rendah… menengah dan di universiti. Anak bongsu mak abah yang selalu sangat mengada2 ini sudah pun dewasa ! rasanya belum puas makan bersuap, belum puas rasanya tidur memeluk emak, belum puas merengek2 memujuk abah belikan sesuatu. Hatta hingga ke saat ini pun masih begitu ! masih bolehkah selepas ini? Selepas melangkah ke satu fasa lain dalam kehidupan… Apakah perasaan ini dilalui semua orang yang bergelar wanita? Saya tidak pasti… yang saya pasti hati saya ini bermacam2 perasaan dan persoalan. Mudah mudahan Tuhan tenangkan hati ini… sepanjang 25 tahun ini banyak pengalaman yang telah mengajar dan mendewasakan… terlalu banyak. Kadang2 saya rasakan saya terpaksa dewasa sebelum waktunya! Pelbagai karenah dan karektor manusia yang saya jumpa. Saya pohon pada Dia… permudahkanlah segala urusan… Peliharalah seluruh keluarga saya yang sangat saya sayangi… dan lindungi orang2 yang sangat saya cintai… amin…


p/s : pada semua ahli keluarga, mr right, dan teman2 terima kasih atas ingatan kalian di hari lahir ini ! love u all

4 comments:

Anonymous said...

Its ok if the appearance of your blog is not good. The important thing is the topic or the content of your blog.

Anonymous said...

The nice thing with this blog is, its very awsome when it comes to there topic.

Anonymous said...

Katon, Goukakyu no jutsu.

Anonymous said...

Baw ah, kasagad sa imo maghimo blog. Nalingaw gd ko basa.