Tuesday, July 22, 2008

Di Sini Bermula...

2 3 minggu ni saya sangatlah bz menguruskan pelbagai perkara. Hidup pun sedikit kelam kabut dan nomad sana sini. Sekejap di rumah sendiri sekejap transit di putrajaya. Masih lagi dalam proses menyesuaikan diri dengan environment dan jadual masa yg baru. Adjustment ini agak mengambil masa. Maka sebab itu la dah berminggu tidak berkesempatan mencoretkan apa2 di ruangan blog ni. Sekarang ini saya telahpun memulakan kerja baru sebagai ‘orang gomen’ di putrajaya bermula 1 julai 2008. Alhamdulillah… setelah melalui beberapa fasa kritikal akhirnya saya berada di sini ! syukur pada Allah atas nikmat rezeki yang Dia berikan, terima kasih pada mak abah yang x putus2 berdoa untuk saya, juga pada famili, mr right, bestfrensssss. Tq 4 ur support. Sesungguhnya ini adalah pengalaman baru dalam hidup saya dan dengan peluang yang ada insyaAllah akan saya lakukan yang terbaik untuk semua.


No comments: