Tuesday, May 6, 2008

Family Activity

Sehari di Melaka ( tajuk cam buku kat library skola rendah dulu)


Pagi2 lagi kami sekeluarga berkumpul di presint 9, putrajaya. Selepas sumer ada dan breakfast lebey kurang ( lebey sbnrnya!) perjalanan pun dimulakan kira2 jam 10 pagi. Target nak tiba di bertam jaya dalam kul 12. Jadi rombongan cik loyah sebanyak 5 kereta ni pun berkonvoi ke sana seramai........ dah kenyang2 makan kenduri, chat chat sana sini, bkenalan sedara mara jauh dekat ( yg xpenah jumpa pun ada!), singgah solat di umah sepupu cik loyah then terus bersosial di banda hilir... maka aktiviti menggedik pun bermula... hehe ! abang becha abang becha di tengah jalan lalalala

p/s: to... ada cter sedey jugak di hari sama... xmoh ingat... sedey sgt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6 comments:

ayong afzan said...

sabar la yang..jangan sedih-sedih. i'm here to see you happy.

umi said...

kalo la hang tau cternya hang mesti rasa nak mengamuk tau x !!!

ayong afzan said...

Enot ke?

umi said...

hmm... mcm2 tau2 je. panjang cternya! aku nangis dr putrajaya smp melaka. bukan aku saja... nanti aku cter wiken ni.

ayong afzan said...

ni mesti dia kutuk hasil borong kita di Nilai aritu ni!!!

umi said...

bukan2. u can read my new entry. aku cter nanti. Tuhan je tahu perasaan aku.