Monday, April 28, 2008

~~White + Pink~~

White

Symbolic of purity, innocence and naivete, white has strong connotations of youth and purity. If you are an older person, your preference for white could indicate a desire for perfection and impossible ideals, maybe an attempt to recapture lost youth and freshness. It may also symbolize a desire for simplicity or the simple life.

Pink

This color embodies the gentler qualities of Red, symbolizing love and affection without passion. Women who prefer Pink tend to be maternal. Pink desires protection, special treatment and a sheltered life. Pink people require affection and like to feel loved and secure, perhaps wanting to appear delicate and fragile. Pink people tend to be charming and gentle, if a trifle indefinite.

Merah Jambu

Adalah warna kasih-sayang dan warna kesucian. Ia mempengaruhi keceriaan dan semangat setiakawan. Bila melihat dalam aura, ia menunjukkan kesunyiaan, kasih-sayang dan kecantikan. Ia juga menunjukkan seorang yang amat amanah, juga seorang yang mempunyai rasa kasih-sayang dan juga seorang yang berwawasan. Seorang yang tegas dan jujur. Anda juga suka membantu dan orang lain serta begitu teliti dalam semua perkara.

Putih

Lebih mencerminkan sifat sabar, sopan santun, rendah diri, suka menolong dan gemar berjenaka serta mudah dipujuk apabila merajuk. Juga mempunyai fikiran yang bersih iaitu tidak banyak prasangka terhadap orang lain. Perasaan hati sentiasa tenteram dan hidup bertawakal.


tp... bila buat personality test dapat yg ni... huhu


Warna Emas 25%

adalah warna yang menunjukkan tenaga rohani yang cukup dinamik dan seorang yang mempunyai satu kekuatan. Warna emas yang keruh menunjukkan seseorang itu dalam proses membangkitkan inspirasi yang tinggi . Ia juga mempengaruhi proses kimia yang masih lagi aktif, bermakna individu tersebut masih cuba berusaha untuk menukar hidupnya kepada kehidupan yang lebih sempurna.

Warna Hijau 21%

adalah satu warna yang melambangkan sensitif dan cita-cita yang tinggi. Ia mempengaruhi tumbesaran, simpati dan ketenangan. Ia berkaitan dengan individu yang boleh dipercayai, berdikari dan minda yang terbuka. Warna hijau muda menunjukkan kebolehan penyembuhan. Ia adalah warna kekuatan dan persahabatan.Makin gelap warna hijau mempengaruhi kepada kegopohan, cemburu dan ketidakpercayaan.

Warna Biru 20%

adalah warna yang mudah untuk dilihat dalam banyak-banyak warna aura. Ia melambangkan kepercayaan atau keyakinan .

Warna Oren 19%

adalah satu warna yang melambangkan hangat, kreatif dan emosi.

hmm mana pg lagi 15%~~ white pink td le kot ! ahaksss

5 comments:

ayong afzan said...

WHAT?? warna hijau 21%??? hahaha...

ayong afzan said...

bagi url prsonaliy test ni

umi said...

sengal ko mcik!!! hahaha

azida rusli said...

huhuhu...bekas brg hantaran ye ni..wane tema white pink..ladies siap...hehehe

umi said...

ladies!!!!!!!!!!!!!!!!!