Thursday, April 10, 2008

Cerita Bulan Lepas Daa... (III)

Home Sweet Home ~~29-30 MAC 2008~~

Pengalaman pertama rasa pindah keluar hidup sendiri... selama ni xpernah ada rumah sewa sendiri selain dari ‘menumpangkan diri’ di rumah2 mereka yg sudi ‘menumpangkan diri saya yang NOMAD ini. Hehe. Jadi kali ini ‘tercapai’ juga impian nak merasa hidup sendiri sepertimana kawan2 lain. Susah betul nak dapat permission ‘majlis syura keluarga’ ! akhirnya kumpulan kuasa2 veto terpaksa akur dengan kehendak dan “keperluan” anak yg seorang ni. lulus jua akhirnya permohonan. Hehe. Hmm mana nak mula ye... takut? Was-was? Hmm entah la. Dah duduk lama barulah tahu kan? So sekarang x dapat mengenalpasti lagi apa bezanya kehidupan dulu dengan sekarang dan akan datang. Yang pasti dulu ada insan penyayang yg sudi masak dan basuh baju. Tapi sekarang??? Haha padan muka kau umi. Buatlah sendiri... hehe

p/s: special thanks to riza, awin n ali yg sudi tolong aku pindah. Xde korang patah le tulang temulang aku sengsorang mengangkut barang. Hehe. Sori jugak pasal bawak korang makan kat pizza hut yg ntahapa2tu. Kita boikot pizza ioi k !!! lembab gila. Next time kita makan kat pizza kota damansara. Besh wei!!! Aku baru pau kak nyah td. Hehe.

30 Mac 2008
4.33pm

3 comments:

ayong afzan said...

aku on je. hang kena qada' balik pizza yang lombab aritu. tak nikmat langsung makan. bengang je lebih!

umi said...

qada? oh itu tunggu bulan jun. aku qada lain. hahaha

azida rusli said...

hohoho..kak umi tatau nk drop comment ktne..blur...lame dh tak view sini mklum ler bz exm kononnye..skang dh jd penganggur terhormat dh ni..hihihi..kak umi nak pizza jugak...hehehe..