Friday, April 25, 2008

Pesta Buku Antarabangsa 2008


Date : 4th-12th April 2008

Venue : Tun Razak Hall 2, 3, 4, Legar Putra, Pelantaran Putra, PWTC


Xada lain la kalo ke pesta buku. Novel novel novel. Saya riza dan awin sungguh berkobar2 nak ke pesta buku. Bukan apa, xsabar nak tgk novel2 terbaru dan bersuai kenal dgn novelist2 ni. ye la. Selalu baca novel diorang so kali ni dapat la berkenal-kenal antara satu sama lain. Saya dengan riza ni memang muka tembok sikit. Jadi xada masalah la nak ringan2kan mulut ni. hehe. Jadi puas hati sangat dapat lepak sekejap di booth jemari seni dan alaf 21. Thanx kak su dan kak yah dari jemari seni yang melayan kami dengan sangat2 baik. 1st time jumpa mcm dah lama kenal je. Suka sangat hari tu. Pada rynsa (Relevankah Aku Di Hatimu), nazurah aisyah (Lili Buat Najah), syud ( Tentang Dhiya) best jumpa korang. Then dapat jumpa kak aisya sofea( smp sekarang saya suka ulang baca JAUH sejak tahun 2000!!! bestttttt), damya hana, fauziah ashaari and few novelist lagi la. Ramai sangat nak sebut nama. Lenguh sendi2 kaki ni tawaf pesta buku. Saya sampai bersila2 sbb letey sangat berasak2. Sungguh ramai orang ! nasib la kami bertiga parking kereta di lrt station then amek train ke pwtc. Kalo x lagi haru mana nak parking kereta lagi ! kalo cenggini la ramainya sah2 la parking hampeh ! ~~


No comments: