Friday, April 30, 2010

hilang...

semenjak dua menjak ni makin hari rasa makin tak tentu arah perasaan. susah nak gambarkan bila sentiasa rasa sedih, marah, resah, gelisah, jauh hati, kecik hati, sunyi dan mcm2 perasaan negatif yang lain. beberapa hari kebelakangan ni jugak sangat panaaaaas, berpeluh2 badan, berdegup2 jantung x tentu hala dan tidak tenteram perasaan ni. saya penat letih dan lesu dengan semua perkara. saya hanya tenang bila dekat dengan Dia dan bila mendengar suara mak dan abah...

ya Allah...

saya seperti bukan saya lagi... saya sudah hilang sebenarnya... saya seperti tidak mengenal diri sendiri saya lagi. rasa begitu rendah sekali self esteem... rasa bodoh sangat... rasa kehilangan rasa kekalahan dan rasa kebencian yg amat sgt dengan semua sikap negatif yang semakin hari semakin teruk ini !!!

semalam saya rasa malu... seolah2 ditertawakan oleh orang lain dengan kebodohan dan 'kelurusan' yang saya cipta sendiri... saya sangat sedih bila saya tidak tahu akan perkara yang saya sangat tahu dahulu !!!!!!! bukan sekali... bukan dua... kerapkali terjadi sekarang ini saya seolah2 jadi sangat buta segala2...

sedih... sangat sedih... ke mana saya pergi??? terlalu jauh sangat dah saya tersasar saya rasa.... saya bencikan diri saya sekarang !!!

malam tadi saya tidak boley tidor... saya runsing dengan benda yg saya tidak tahu puncanya...

ya Allah...

bantulah hambaMu ini....

1 comment:

fara said...

sila jgn emo!heheeh..tulah ajak bergembira makan makan takmo..dizet seround plizz