Tuesday, April 27, 2010

geram rasa nak humban trak korang dalam indah water punya kolam daa

ini dah kali kedua dalam tempoh x sampai sebulan. sungguh menyakitkan hati... saya malas nak bercakap dengan makhluk yg suka menelan duit org dengan mudah. ape itu ke cara paling desperate skali bila korang dah x tentu arah laparkan duit. hape lapaq sangat ke makan duit2 kami ni x tentu pasal. bukan nak menegakkan benang yang basah... cuma meluahkan apa terbuku dalam hati ni. betapa meradang dan sakit hatinya tadi dengan penguatkuasa perbadanan *&^%$#)!~ !!! bukan sekali bukan dua la korg ni kan... asal time2 gaji dan sewaktu demganmya bukan main ringan lagi la tulang temulang korang tu nak menyaman orang sesuka hati.

hello !!!!!!!!

korang agak2 la kan... kalo dah time ade pasar malam. parking sekangkang kera ada ke patut korang nak menyibuk2 time ni pakat dok saman menyaman kereta orang sesuka hati. dalam kawasan (*&^%$^*&* xde la teruk sangat orang parking kan... terkawal je. xde pulak semak mate memandang. paham2 je la kan. standard pasar malam mana2 pun. ini amboiiiii menyalahkan YB sain surat sokongan korang punya dok ligat keluarkan saman!!!!!! maka esok berpusu2 la rakyat jelata yang nak kena beratur pi buat rayuan kompaun... shilakakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk !!! ( maaf bahasa korang sopan !)

saya sangat fedap dan menyampah ! saya sedih !!! saya hanya mau keluarkan wang di mesin atm. mengapa saya menjadi mangsa kekejaman korang yang lapaqqqqqqqqqqqqqqqq duit org huarghhhhhh

tolong..... tolong.....

tengah bulan mau sopping di sabah... bagaimana semua ini terjadi! oh todakkkkkkkk

bagaikan mimpi ngeri :-(

No comments: