Monday, November 30, 2009

peringatan sesama insan

fine ! aku sedar ko dah besar panjang. bijak. pandai. tahu segala2. tp bukan alasan untuk ko jadi biadap dan sungguh kurang ajar bila bercakap dengan orang. aku xde masalah dengan ko. tp kalo ko rasa ko ada masalah dengan aku lantak la dekat ko. aku peduli apa. none of my business. lantak la. jangan kaco idup aku sudah. aku x reti dah berbahasa dengan org yg terlalu tinggi ego ni. perjalanan hidup ni panjang lagi (insyaALLAH kalo umur kita panjang la kan)... life yg nak tempuh berliku2 lagi... jangan kerana sikap ego, takbur dan membesar diri ko tu ko jadi lupa diri. kerana pulut santan binasa. kerana mulut... hah ko pk la sendiri. at the moment aku tulis camni ketahuilah aku xkan peduli pasal diri ko ANYMORE !!! go away from my life. aku dah xde hati nak kesah pasal ko (aku malas bertekak dengan ko sbb aku ada otak boley pk. tp ko tu ada otak letak dekat lutut smp x mampu nak pk. sbb tu jadi biadap!). ENOUGH. no more !

***aku mengingatkan jugak diri aku supaya jgn sesekali biadap dengan org terutamya org2 yang aku syg. sekali je kita ni lukakan hati org ntah bila org akan ok balik dengan kita. gunakan la akal. gunakan fikiran sebagai MANUSIA ! kadang-kadang kita ni hal2 lain kemain lagi sebok nak jaga tp bila sampai bab human sense camni tetiba pulak jadi BENGAP !***

No comments: