Wednesday, November 25, 2009

kecik hati or what?

menangis? yes aku menangis tadi... nangis sepuas2 hati. dah x tahan rasanya aku diasak mcm ni. salah aku ke salah siapa? masa ni masa nak cari salah sesiapa ke? we work as a team but we dun act as a team? how? sakit kepala ni dibuatnya. aku xnak cerita panjang2 tp Allah itu saksi... dan insan bertanggungjawab tu tahu what's going on. aku dah lunaskan tanggungjawab aku sbg pekerja yg makan gaji dari rezeki Allah Taala dan kalo masih ada mistakes bukan dari aku xkan la aku nak mengaku aku punya??? xde masalah yg x boley selesai. tp aku kecik hati bila masalah diperbesar2kan. why dun u just come to me n tell me the issue ???. and perlu ke bgtau pd superior kalo boley diselesaikan sesama kita... 'soooo big mistake' la kan. salah ke kalo cakap dengan aku. bgtau aku. aku betulkan. kalo ye pun bukan salah aku tp sebab org lain bawah aku, aku akan cuba selesaikan benda ni dengan baik. aku ni masih tahu tanggungjawab. kenapa buruk2kan aku camni... aku sangat sedih. sangat terkilan... sekarang puas la kan... berjaya buat aku berada dalam keadaan ni... thanks a lot !

No comments: