Wednesday, February 27, 2008

Ampuni Dosaku Tuhan…

Hari semalam dan hari ini saya rasa berdosa sgt dengan Dia… kerana sedih dgn apa yg berlaku pada diri saya. Benar kata org… senang untuk mengungkapkan sesuatu tetapi apakah perasaan bg yg mengalami RASA itu. Dengan apa yg berlaku sepanjang perjalanan kehidupan saya, saya agak kecewa. Tapi… haruskah saya kecewa? Sedang segalanya Allah tetapkan. Saya telah mencuba… telah berusaha sehabis daya patutnya saya terima dgn redha bahawa bukan jalan itu barangkali yg sesuai utk saya… untuk apa saya tangisi? Untuk apa saya menyesal? Mungkin kerana saya hambaNya yg lemah… gagal mengawal perasaan apabila diuji sebegini… ampuni dosaku Tuhan… kerana tewas dengan perasaan sendiri lagi kali ini…

6 comments:

ayong afzan said...

Sabar banyak2...Bersangka baik dengan Allah. Pesanan untuk diri aku sendiri jugak...Dugaan dan ujian datang bertimpa-timpa. Semoga kita dapat menghayati maksud tersirat di sebalik semua itu.

umi said...

thanx riza...

azida rusli said...

Redha dan lapang kan hati kerana DIA tahu ape yg terbaik..:)

azida rusli said...

Redha dan lapang kan hati kerana DIA tahu ape yg terbaik..:)

azida rusli said...
This comment has been removed by the author.
umi said...

insyaAllah... sedang mencuba... :-)