Thursday, December 13, 2007

Happy Engagement Pink Pinky



Sabtu yg lalu jugak saya mendapt jemputan ke majlis pertunangan seorang lagi sahabat semasa belajar di campus dahulu. Tp saya xberkesempatan untuk menghadirinya kerana pulang utk majlis perkahwinan sahabat seorang lagi di kampung. InsyaAllah majlis perkahwinan nanti saya akan datang. Ok pink ! Selamat bertunang buat Siti Mariam Nur dan Hail Roshman ! So ini gambar2 yg diambil oleh Ct Noor dan Asmida. So saya publish di sini sebagai tribute buat pinky ! (majlis saya bila??? Huh xade jawapan lagi. Hehe. Tgu putera katak pulak la. huhu)


p/s:dah tunang ko pink. Huaarggghhh gila meriah mejlis ko. Mane goodies bag utk aku??? pink pink. Sumer pink. Nanti baju kadi ko belikan pink jugak tau. Mesti havoc. Haha

9 comments:

Anonymous said...

fuhhh..dah tunang pinky ek. kem sama tahniah la kt dia ek. umi lak cepat2 la. putera katak ada je dok tunggu tu..hihihi

Anonymous said...

eh silap, kem salam tahniah.

umi said...

tu la. dah tunang. cam xcaye je. huhu. kami ntah bila cik ct. nak kawin duit xdak. haha.tgu kaya dulu la. hehe

Anonymous said...

umi, setiap apa yg kita sebut..kdg2leh jd doa tau.jd hati2 dgn apa yg kita sebut.tmbah2an psl kawin, kalo umi kata nak tgu kaya dulu, takut2 Allah makbulkan perkataan tu dan tggu la pas kaya baru diizinkan DIA. selagi xkaya, cmno kan. ni ikut kata2 dr pakar motivasi kami la.

Anonymous said...

hahaha....mmg dasyat tau majlis tunang pink tu.first time aku jejak je kaki kat umah die, rase mcm kenduri kawin.mane taknye sgn khemah ropol2, kerusi reben2...adoi,pendek kata smuanye pink.make up saje pun dah berjam2...mmg klu tempat aku kat sik tu,dah dikata majlis nikah dah.bukan lagi majlis tunang2.nway,aku doakan pink slamat berbahagia jugak.smoga kawan2 yang sekutu dan seangkatan akan diringankan jugak jodoh masing2 (termasukla aku...hihihi).Amin...

umi said...

ek ct hani? alamak. ku tarik balik kata2 indah td. oh mama saya mahu kawen. haha

umi said...

cik ctnoor, kg aku pun camtu. panggil tok kadi nikah je terus. haha. gila havoc mejlis ko pink. terkezut aku. serba serbi pink. kawen nanti pink jugak kan. kaler lain blacklist. haha

Anonymous said...

tau takut cik umi ek..hahaha.satu2 kawan2 kita kawen ek. pasni turn sape lak. ct noor, xmau merebut tmpt ke..ehehe.jgn lupa kami tau. pasni isyqi lak.senyap2 jer minah tu kan.mana la kami letak kad kawin dia ni..teringin gak nak pi.

Anonymous said...

salam kawan2..almost 3 years baru ku perasan this page..thanks umi for the post..teringat kenangan tunang haritu..anyway impianmu nak kawin dah tercapai pun umi ..juz tggu ct noor n ct je nnti :)