Tuesday, August 21, 2007

Perjalanan Bermula


Alhamdulillah... setelah sekian lama berhempas pulas dengan kerja yang x pernah abis baru la ada ruang kesempatan semula untuk mencoretkan sesuatu pada blog yg baru nak mula menapak ni. Awal mac dulu sebenarnya sudah mulakan penulisan tetapi memandangkan tuntuan masa yg tidak mengizinkan maka baru-baru ni baru la dapat memberi focus sedikit. Thanks to my dearest bestfren Saudari Riza Afzan. Banyak bersusah payah membantu saya yang agak buta IT ini utuk menyambung kembali aktifkan blog umiamor ni. Untuk tidak menghampakan sahabat yg telah banyak menghulurkan bantuan maka kali ini saya akan lebih berusaha untuk blog ini. Terasa banyak ketinggalan sebenarnya dari orang lain tapi tidak mengapalah... perlahan-perlahan. Mana yang saya akan cuba sedaya termampu. Di ruangan blog ini saya akan berkongsi cerita dengan kalian semua. Jika ada mana-mana coretan yang tidak menyenangkan mana-mana pihak harap dimaafkan... apa yang diluahkan adalah nukilan hati catatan peribadi saya sendiri... :)

2 comments:

ayong afzan said...

gambar aku yang lebih comei dan slim takde ke?huhu...

umi said...

tu la paling cute dan slim. haha