Tuesday, August 21, 2007

Hepi Birthday Hepi Birthday



Allah selamatkan kamu... Allah selamatkan kamu... Allah selamatkan Cik Ct n Iddin... Allah selamatkan kamu... Selamat hari lahir buat kedua2 insan yg saya sayang sangat. Semoga both of u dimurahkan rezeki, dipanjangkan usia, dan diberikan kesihatan yg baik... yg penting sekali semoga tercapai segala impian...

Dear CT,
Hepi bday ti... dah tua ye. Hehe. Hmm rasa baru sangat masa berlalu. Pejam celik pejam celik 6 tahun kami bersahabat. Ct antara orang pertama yg saya kenal seawal belajar di matrik dulu. Bilik sebelah menyebelah. Sampai la habis blaja dia masih dgn saya.Dah la bilik dekat mahallah pun sama. Satu kuliyyah satu kos satu kelas and finally satu ofis. X ke lawak tu. Banyak sangat pengalaman yg kami lalu bersama. Dia antara insan yg rapat dgn saya. Kawan masa susah senang merangkap tutor utk subject maths n statistic. Terror kira minah ni. hihi. Saya kalo bab kira mengira ni surrender awal-awal. Jenuh nak study baru dapat. Al-maklum saja la kan... budak malas. Tp ct ni penyabar sgt budaknya. Kalo dia kena apa-apa dia relax je. Saya yang naik darah sampi kepala lebih pada dia. Padahal dia cool je.Sapa buat ct sayan belasah org tu. Almaklum la... cancer- The Protector of The Boss :-) Thanx ct 4 being my fren. I luv u so much.

For my beloved nephew,
Abang, hepi bday! Maksu sayang sangat abang dan adik. I’ll do everything for u guys. You are my world. My life. My soul. Don’t be afraid sayang... maksu is here for u. I’ll be the one standing by your side forever... anak-anak sedara yang nauthy tp sangat menghiburkan. Mana ada abg situ ada adik. Mana ada adik situ ada abang. Bila diorang berperang dalam rumah rasa nak kunci dalam stor. Hehe. Tapi apa pun abang dan adik la racun dan penawar. Dari diorang kecil dgn saya sampai lah ke hari ini. Sampai kadang-kadang org tya anak ke. Saya admit je. Yes, anak-anak. Kemana saja xpernah tinggal. Saya xkesah kalo org ingat saya ni dah punya anak dua. Sebab saya mmg sayang sangat permata hati berdua ni. Kadang-kadang budak-budak ni tersasul panggil ibu. Hmm... macam-macam karenah... :-)

1 comment:

Unknown said...

mmg nakalpun.. but cute